Nightmare In A Box
시즌 1, 에피소드 1: In a Bolivian jungle, Adam and Caveman Rob pursue the fabled Executioner Wasp, Warrior Wasp, and Goliath Bird-Eating Tarantula. One causes a medical emergency, and another delivers a nightmarish bite that leaves Adam's arm partially paralyzed.