Nightmare Island
S3, E2: The Bahamas is a nation of 700 islands with some of the most biodiverse marine life in the world. Despite being home to 40 species of shark, attacks on humans are unusual. But in 2002, the number of vicious encounters tripled and 36 people were left maimed or dead. What has caused this terrifying spike and turned this paradise into a hell?