Nightshift
시즌 1, 에피소드 5: DiDi's serene evening shift in the ward is turned upside down after the arrival of a new patient and several unwelcome, inebriated visitors. Stopping by after a (lamentable) dinner party, Dr. James attends to her drunken husband Richard's ingrown toenail while dreaming of a Cleveland fresh start; a woozy Dawn looks for stopgap comforts in the lounge after an unsettling evening with Patsy; and an elderly Swedish tourist shows off her gymnastic chops while complaining about her ruined vacation.