Nighty Night Ninja / Siege the Day
S3, E16: Watching too many ninja movies has brainwashed Leonard the koala. During the day, as he sleeps, he terrorizes everyone by sleepfighting. Private is left to babysit four adorable ducklings as the rest of the gang tries to crash a monster truck rally.