Nine Magic Fingers
S9, E4: Trying to rebound from his recent separation, Walden goes looking for Mrs. Right, while Alan has an opportunity to reconcile with his on-again, off-again girlfriend Lyndsey (guest star COURTNEY THORNE-SMITH).