Nineteen, Pt. 2
시즌 1, 에피소드 2: Kylie finally makes it to her first prom and gives dateless fan, Albert, the surprise of his life. Later, Kylie plays wingman and coaches Jordyn through a blind date despite Jordyn's concerns of bringing an outsider into the group.