Ninja Blaze
S4, E11: Ninja Master Blackbelt is training Blaze and AJ to be powerful ninjas when Crusher and Pickle accidentally launch themselves onto an icy mountain! Now Blaze and AJ must use their new ninjas skills to rescue them.