Ninja that Stand Atop Skyscrapers
Сезон 1, серия 1: A young shinobi named Asuka carries out a daring mission. The following day, she returns to Hanzo Academy in Asakusa, Tokyo, where she secretly trains with four other classmates. Their afternoon field work holds an unexpected surprise in store for them.