Ninjas Hate the Heat
T1, E4: First, rising temperatures provide a perfect opportunity for Onsokumaru to get Shinobu and Kaede into in their swimsuits - and hopefully into a lusty embrace as well! Miyabi's got a crush! Will the Ninja Pharmaceutical Group's special love potion help things along? And what effect could this have on the Miyabi Fan Club?!