No Apologies
S1, E6: The OGs are forced to reconcile their past mistakes, as Episode 6 of Atlanta Season 1 plays. Fed up with Kirk's management, Rasheeda seeks advice from a competing manager. Joseline and Mimi sit down and address their latest issue.