No Direction Home
S5, E12: Chuck, Axe and Prince maneuver to outsmart and outpower each other. Taylor finds themself at a crossroads regarding their role as a leader, while Wendy struggles to sort out her personal life. Alliances shift in an all-out brawl that leads the future of Axe Capital down an unexpected path. Season finale.