No Finish Line with Nine
시즌 1, 에피소드 6: Courtney and Eric stress about hosting a big 5K charity event, while also making sure the 6 babies stay on track developmentally. Major decisions need to be made, knowing Courtney's maternity leave pay is ending and they may be losing their nanny soon.