No Guts, No Glory
S1, E4: Amid explosions, fireballs, mud and smoke, this week's One Man Army must race on his back through a complex maze to freedom, endure a brutal test of strength in a gladiator style tug-of-war, and survive a final battle of wits and cunning to escape a cell.