No Ifs, Ands or Butts
S3, E5: Carrie considers quitting smoking when her habit almost ruins her chances with Aidan, a very hot and eligible furniture designer. Charlotte's first date with Brad goes spectacularly...until the good night kiss. Samantha's relationship with a sexy African American guy is smooth sailing until his sister gets in the way.