No Leg to Stand On
Сезон 1, серия 5: A man is found dead, with one leg cut off, in a San Diego hotel room. Who killed him, and where is his leg? Police uncover a bizarre obsession that turned fatal. Then a California mom goes missing, and her disappearance is linked to a Satanic cult.