No Man Is an Island
S1, E6: Just as Hank and Jill's relationship is beginning to blossom, he and Evan take a weekend-long assignment -- as doctor and nanny, respectively -- with the wealthy Grant family during a gathering on their technology-free private island. Once there, Hank learns that one of the Grant women is far along in her pregnancy and wants to give birth on the island, despite Hank's reservations. Evan, meanwhile, butts heads with one of the teenage Grant boys, while Jill, back on the mainland, wrestles with hospital politics and her feelings for Hank.