No Man Is Pudding
S4, E5: Guillermo gives Nancy a new job and she soon finds working retail isn't as mundane as it appears on the surface. Celia's deal with Captain Till brings her dangerously close to the action. Meanwhile, having been left in the desert by Nancy, Andy finds himself with a pack of immigrants and a very unfriendly Coyote. Back at home, the boys battle an infestation of bees.