No Mas
S1, E20: Jack and the team search for a boxer, Dante Jones (Davis Henry), who vanishes before a much anticipated fight at New York's Madison Square Garden. Jones' boxing career was better than ever when he disappeared before the big match. The squad learns that Jones' brother, Andre (Dwayne L. Barnes), may have illegally pre-arranged the outcome of the fight in order to recoup his gambling debts. When Andre is found murdered, Jack and the others seek information from those who would benefit if the fight were actually staged. But Andre's autopsy reveals surprising information that could implicate the missing boxer himself.