No More Hiding
T1, E1: High school senior Kristen, and her mother Rebekah, brace for homecoming, keeping past traumatic experiences in mind. New kid on the block Kaden reveals his Tourette's to classmates. Charlie heads into the eye of the storm of Tourette's while facing a teen rite of passage.