No More Mister Nice Guy, Pt. 1
S4, E1: J.R. lies close to death as the Ewing family reassembles to wait for news of his fate and the police search for clues and suspects in the shooting. All hope for J.R. to regain consciousness and the possibility that he will be able to shed some light on the identity of his assailant.