No More Mr. Noishe Guy
S3, E14: Rob (guest star Tate Ellington) gives Mindy an opportunity to start up her own practice in San Francisco, and she struggles to tell Danny, especially when Danny shows her the brownstone he bought for the two of them in New York! Meanwhile, Jeremy and Peter grapple with the fact that Lauren is moving to Texas and leaving them both behind.