No Need to Egg-splain
S1, E4: There's no nesting for a residential architect and an actor who must cook alongside Richard Blais and Joe Flamm to create flavorful dishes using a unique variety of eggs for judges Gail Simmons, Jen Carroll and Tiffany Derry.