No One Is To Blame
S3, E16: As Gary once again acts as the glue that keeps this friend group together, he discovers that it is taking a toll on his relationship with Darcy. Meanwhile, Sophie leans on Rome to process her dad’s struggles and choices and how they might influence her own life.