No One Will Give Up!
S2, E6: The final is approaching. A participant introduces the game "Ball in a bag" which quickly degenerates and the puppet theater "Mr Beaver" is performed. Eva Röse sends in a knocked-out comedian, which leads to a red card and elimination for one of the participants. Who will take home the championship title and a large amount of money for charity?