No Reason
시즌 1, 에피소드 1: Yasemin Derin, a famous actress in Turkey, has been living a double life for many years. Hiding behind her fame, Yasemin ends another night she has chased her new target at the gala of the new movie she starred in. Yasemin goes to have a meeting with Rafet, who is one of the leading producers in the industry. She hits the road with her driver Ahmet, the only person who knows her secret identity.