No School Idols Allowed?!
S1, E2: Realizing that she still loves singing, Kanon decides to become a school idol. However, Ren Hazuki insists that school idols are not needed at Yuigaoka. Kanon tries to find Ren's weakness with Chisato's help only to find out that many students trust her.