No Shortcuts
S7, E12: As winter comes to a close, there are no shortcuts for Alaskans as they wrap up the long season. In Kavik, Sue waits for her loader to arrive. In Chandalar, Glenn hikes up a mountain to build a snow cave. In Kiwalik, The Hailstones tow a sled load of meat and a broken snow machine back to Noorvik.