No Strings Attached
Сезон 1, серия 4: After the request for Isaac to join the band is denied by Barry and Kim, the family divide grows. Kim and Barry try to do damage control by extending a large and surprising olive branch to Ethan and Olivia. Moriah shares her desire to go to college.