No Surrender, No Retreat
S4, E15: Sheridan again gets ready for war after 10,000 unarmed refugees are killed. He battles Earth destroyers to liberate a planet threatened by Earth. Londo makes a surprising proposal to G'Kar. Garibaldi leaves.