No way back
시즌 1, 에피소드 1: Afraid of losing custody of his daughter, Marwan decides to kidnap her and take her to Iran, but things do not go as planned. Some of Marwan's friends are moving to a farm in Telemark, and Marwan and Kiki tag along.