No You Say It First
S1, E7: Evie and Xavier struggle with saying those three little words to each other, while Hank and Deirdre attempt to keep their relationship under wraps. Evie also decides to pursue her dream job and goes to great lengths to impress the CEO (guest star Roger Bart), which ends up backfiring.