Nobody Sleeps
S3, E4: While the partner of a recently deceased gay man is orchestrating an operatic tribute at Fisher & Diaz, Lisa plans an unwanted birthday party for Ruth. Meanwhile, Claire has a night to remember with Russell and two outlaw art teachers.