Nobody's Perfect
S1, E12: While in New York to learn more about Boris' mysterious disease, Hank discovers the Gardner family is attempting to strip him of his medical license. Divya and Evan are faced with a medical emergency on board the yacht of a reclusive millionaire, while Jill tussles with her ex-husband Charlie -- who has returned to work at Hamptons Heritage -- over signing their divorce papers.