Nomad Droids
S4, E6: After fleeing a space battle, C-3PO and R2-D2 embark on a series of bizarre misadventures. They are captured by the tiny denizens of a strange planet, unravel a conspiracy on another world, are captured by ruthless pirates, and then launched once more into a space battle!