Noob
Сезон 1, серия 4: Now suspected in the killing of Kaufmann, Lucas evades the police with Lena’s help. Jansen suspects Siebert may be the leak. Hanna is questioned by the police, and is fearful for her safety, and that of their son Leon. Lukas establishes contact with Marc (Tom Beck), who demands that he locate a code that was sent by Case before his death.