Norman Devane
S7, E5: Liz and the Task Force investigate an infamous assassin who has a long history of weaponizing diseases, but has now turned to even more insidious activities. Meanwhile, Red and Dembe travel to Cuba in search of a lead, and Aram considers a new relationship.