Nosferatu Zodd
Сезон 1, серия 2: Griffith and the Band of the Hawk are rapidly gaining favor in the eyes of the king of Midland, but not everyone is pleased. During a battle, Guts and Griffith encounter an enemy like none they've ever faced.