Not an Outdoor Enthusiast, but a Whore
Сезон 1, серия 1: Six comedians are let loose in Cyprus for a week of sun, swimming, and roasting. First up: comedy legend Steinar Sagen, who claims that nothing can embarrass him. The other five are determined to prove him wrong.