The Bletchley Circle: San Francisco Not Cricket
S1, E5: A bloodied and battered stranger collapses on Millie and Jean's doorstep, dragging them into a mysterious criminal underworld. In a race against time, the four women must unravel the patterns behind a series of attacks in order to avoid becoming the next victims.