Not Exactly How We Planned
시즌 1, 에피소드 1: James “Ghost” St. Patrick opens Truth nightclub, hoping its success will allow him to leave behind his life as a NYC drug kingpin, but a run-in with his past love and an attack from an unknown enemy on his drug business threaten to tear his life apart.