Not For Us
Сезон 1, серия 3: As the FBI investigate allegations that the Lower Merion School District spied on Blake Robbins, students Keron Williams and Jalil Hassan are notified that photos were taken of them with their laptop webcams. This discovery leads to an exploration of the complicated history of racial inequity in the school district. As the family and community prepare for trial, new obstacles arise.