Not in My Kingdom
Сезон 2, серия 3: Rebb goes behind Talon's back to offer Gwynn a powerful army; Tobin courts Gwynn but his roguish behavior gets in the way; Naya is tasked with reshaping Janzo so Talon will see him in a new light.