Worst Cooks in America Not Like the Pictures
S16, E1: Eight of the worst celebrity cooks in America arrive at culinary boot camp, where they face their first challenge from chefs Anne Burrell and Tyler Florence. They teach the celebs to make a steakhouse meal and pick their teams.