Not So Fast
S9, E2: Robert's anxiety gets the best of him when Amy puts her personal touch on their newly acquired home. Amy starts by attacking Frank's "odor" with lilac air fresheners, throwing out Marie's salt and pepper shakers and replacing the old dial phone.