Not yet, he ain't
Сезон 1, серия 22: Allready wanted for a robbery they didn't commit, Batman and Robin fake their own deaths with a little help from Commissioner Gordon and Chief O'Hara. They even allow the Penguin to take hold of the Batmobile, now renamed 'Birdmobile' in order to keep track on them via a hidden camera.