S2, E1: Carey announces at a morning meeting that business is booming and H & H is bursting at the seams. So, two new employees are coming aboard to help offset the workload. Enter Jenn Dabbs, the sexy new receptionist, who immediately gets Dizzle's blood pumping. Joey Hamilton cruises into the shop thinking he will immediately score a job at the trendy H & H, but there are a few hurdles he will need to clear before Carey inks the deal with Joey.