Nothing I Can't Handle by Running Away
S3, E8: In the Season Three finale, George throws a wedding for Emily and Bernard. Jonathan is hesitant to break it off with his new lady. Ray retreats into Spencer's arms. Jonathan gets taken hostage and Ray gathers an army of his newfound Super Ray fans.