Nothing Personal
S1, E20: Just when there's no one left to trust, Agent Maria Hill (Cobie Smulders)--from "Marvel's The Avengers" and "Marvel's Captain America: The Winter Solider"--returns to team up with Coulson as S.H.I.E.L.D. is being destroyed around them.