Notorious Chase
JoJo's Bizarre Adventure: Golden Wind Серия 25: Bruno et al head to Marco Polo airport to venture to Sardegna to discover the truth behind Trish’s father. On the tarmac, however, is a swollen, neckless Stand user who, the team discovers while airborne, is linked to the freshly severed fingers onboard.