Novation
S4, E5: Some things are not meant to be tampered with. In the aftermath of recent shocking events, things really escalate when the translucent shapeshifters return. As the threat and circumstances intensify, a former Massive Dynamic scientist Malcolm Truss (Arye Gross) enters the fold. Meanwhile, Nina Sharp pays Walter a visit in the lab.